-

igår kväll!

Kom nyss innanför dörren. Dock är detta tids inställt, så man kan väl säga, att igår, vid kvart över 10, kom jag nyss innanför dörren? Haha,,
Anledningen till att jag kom " nyss" innanför dörren var för att jag var ute, och anledningen till att jag var ute var att jag plötsligt när jag skulle gå till datan såg två random människor stå och vinka ute vid vägen, märkte direkt att det var diana och linn så gick ut till dem och vi tog en liten promenad :) Men ska sova nu typ så blev ju inte mkt av det ändå.
Nu ska jag minsann visa er bilder som kmr från mobilen för jag orkade lyfta på röven och ladda in lite bilder!
Haha vi tog en kak paus !! ;)
Lägger upp lite bilder från veckan / veckorna ochså.
Pingisseeen, jag och ellen gick och köpte godis, hehe!
Varför inte ladda telefonen på torget lxm?
/nicolett

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHHAHAHAAHAHHA

2012-01-29 @ 22:31:18
URL: http://intefilles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0