-

inspiration


(Det var en tjej som frågade om jag kunde göra en inspirations outfit som jag tycker är snygg! Jag gjorde två, ´den andra kommer imorgon!:))
Jag har hittat bilderna lite överallt, kan ju berätta vart grejerna kommer ifrån om ni är sugna på något!
Tröjan:Nelly.com
Väska: Mulberry, finns antagligen att köpa på någon hemsida!
Kjol:Fanns på topshop i sommras, tror inte den finns kvar. Finns säkert liknande lite överallt!
Skor: Jeffrey Campbell, finns att köpa på raglady i göteborg och på hemsidor!
Klockor: Michael Kors,¨man kan nog köpa på hemsidor, men dom kostar säkert några tusen!
örhängen: Fjäderörhängen finns i dom flesta affärer!
Naglar: Dom här naglarna är sååå snygga! Har letat jättelänge efter ett svart matt nagellack, hittar det inte. Så om någon av er skulle se något så får ni gärna skicka in en kommentar!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0