-

Jan. 26, 2012

Hejj!
Idag vart en hyfsat trevlig dag, hade ju elevens val vilket gjorde dagen lite, det är faktiskt himla kul! Skrattar så mkt :) :)
Fick skynda mig hem som vanligt och åka till stallet och rida, kom hem vid 6 och åt. Sen dusha jag, och körde mitt vanliga harpan & justin bieber lan. Nu är jag klar med det och sätter mig vid datan och bloggar :)
Imorgon är det en ganska tråkig skoldag, tyvärr. Men jag ska typ åka och spela pingis med pappa & ellen och hennes pappa. Haha, pappa tror han är så bra va...
Jag måste verkligen ladda in lite outfit bilder på datan, men det är så jobbigt, fast ändå inte. Men man gör det aldrig liksom,.
Så länge för ni nån annan bild att titta på.
Vad sägs om denna?
ser mkt mumsig ut.
det här hade jag TYP på mig idag.. Inte riktigt ändå..
HEJDÅ
/Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0