-

1 mars

Hej!
Somdagt beachvolley idag! Roligt faktiskt! Det hade varit ännu bättre om det var på stranden på rikigt dock, såklart :). Efter det så åkte jag och nicolett hem till mig och typ sega. Sen packade jag till pappa, och vid 6 hämtade han upp grejerna och så och skutsade mig till stallet(gamla). Det gick jättedåligt att rida. Red också med mina nya stövlar idag. Och det var galet hur ont det gjorde. Jag fick gå och byta stövlar efter 15 minuter för att det gjorde så ont , jag har röda streck rakt över knäna efter stövlarna. Nog om det.

Imorgon fyller jag i alla fall år :) det blir säkert en mysig dag tror jag! :) förresten grattis till justin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0