-

19:09

Heeej!
För 1 timme sen kom jag hem från ridningen. 2a gången jag använde min hjälm, oså tappar jag den i golvet.. Som tur var var det inte i stengolvet i stallet! Då skulle det blivit jobbigt. Måste verkligen försöka tänka på att hålla hjälmen i hjärngrepp. Dn ska ju hålla nått år till !
Idag har det vart en riiiktigt soft dag alltså! As chill att sitta i cafét!
Diana hade med sig massa kärleksmums som hon inte fick sälja eftersom man bara får ha sånt på fredagar tydligen.
Så vi åt typ 7 var... Dom var iof ganska små. Hehe. Fick med mig några hem oxå som ligger här bredvid mig och väntar :) :)
Imorgon är det fredag!! :D Börjar tyvärr kl 8 dock..
Hade gött!
/Nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0