-

Älska vädret!

Sjäälvklart glömmer jag alltid solbrillor! Sjukt bra väder. Lite blåsigt dock men solen värmde verkligen! Så ska det se ut sverige! Hoppas det bara går framåt nu, och vädret håller i sig.
Idag hade vi iaf nån sex&samlevnads mingel/filmvisning för alla åtter i aulan. Det var ju chill slapp lektion!
Sen hade vi bara mentors tid sen slapp vi engelskan för vi skulle till naturhistoriska och ha nån rundtur som handlade om djur och sex typ. Haha så onödigt. Men riktigt chill dag.
Och imon ska vi till ungdoms mottagningen så då har vi oxå chill dag! :)
Ikväll har jag mattehjälp igen. Ser inte fram emot det, men kan inte göra så mycket åt det. Måste igentligen skriva på min svenska inlämning ochså men det är så in i bomben svårt!
Allt som är borta åt jag och diana upp i torsdags...
Skulle måla av diana medans jag blunda. hahah...
hade
/nicolett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0